آشپزخانه جزيره اي

۳ بازديد

آشپز خانه چزيره اي

آشپزخانه با كابينت جزيره اي از طراحي هاي مدرن كابينت به حساب مي آيد.اين مدل طراحي بسيار زيبا و در عين حال به صرفه از جهت فضا و استفاده است.در ادامه اسن مطلب با اين نوع كابينت ها آشنا شويد.

براي طراحي آشپزخانه با كابينت جزيره اي يك ميز در وسط آشپزخانه قرار ميگيرد كه ميتوان از آن براي قرار دادن سينك ظرفشويي،گاز،ميز ناهار خوري،كابينت و دكور استفاده كرد.

ارتفاع كابينت جزيره اي بين 90 سانتي متر تا 1 متر است.

انواع شكل كابينت جزيره اي

البته كابينت جزيره اي شكل تعريف شده اي ندارد ولي به طور معمول به اشكال مربع،مستطيل،ال مانند و... ميتوان آن را طراحي كرد.

-اگر ميخواهيد كه فضاي داخلي آشپزخانه را قسمت بندي كنيد از كابينت جزيره اي ال ميتوانيد استفاده كنيد.

جزيره

-از كابينت جزيره اي مي توان به عنوان كانتر هم استفاده كرد كه با در نظر گرفتن صندلي هاي مناسب مي توان از آن استفاده كرد.

-براي كابينت جزيره اي ميتوان نشيمن در نظر گرفت براي اين كار طراحان كابينت هاي جزيره اي را متحرك مي سازند تا در هنگام استفاده اين نشيمن ها كه به صورت پنهان است رابيرون كشيده و از آن به عنوان جايي براي نشستن استفاده كرد.

كابينت جزيره

-كابينت هاي جزيره اي بسته به فضايي كه داريد به شكل ها و طرح هاي مختلفي در مي آيند و همچنين مي توان از آن به عنوان ميز ناهار خوري نيز استفاده كرد.

نكته قابل توجهي كه در اين كابينت ها وجود دارد اين است كه چون به كل فضاي خانه ديد دارد بايد حواستان به مرتب بودن آن باشد.

-اين كه شما بخواهيد جزيره آشپزخانتان هم رنگ كابينت ها و كفپوش باشد يا متضاد بستگي به سليقه شما دارد و در هر دو باز هم كابينت هاي جزيره اي زيبايي خود را دارند.


انواع تشك از نظر ساخت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.