آموزش دست سازهاي زيبا براي هديه دادن

۱۱ بازديد

آموزش دست سازهاي زيبا براي هديه دادن
ايده هاي هديه دادن بسيار كم است و ما هميشه در فكر دادن هديه زيبا و خاص به عزيزانمان هستيم.گاهي حتي براي كادو پيچ كردن هديه ها هم بسيار دچار مشكل مي شويم، چرا كه گاهي براي بعضي از افراد زندگيمان دوست داريم خودمان تا حد زيادي هديه را ساخنه باشيم.
قوطي هاي خاص براي وسايل آرايش بسازيم.
براي اين كار ميتوانيم حيوان هاي پلاستيكي كوچك اسباب بازي خريداري كنيم و آن ها را با چسب به درب شيشه هاي اضافي سس يا خيار شور بچسبانيم حال آن ها را با اسپري رنگ دلخواه بزنيم ميبينيم كه چه زيبا و خاص ميشود.

قوطي

قوطي1
تابلو نقاشي زيبا بسازيم
در اين ايده فقط به يك دسته برگ درخت، اسپري رنگ و بوم نقاشي نياز داريم. دسته ي برگ را روي بوم گذاشته و با اسپري همه جاي آن را رنگ ميزنيم و در نهايت دسته برگ را برداشته و ميبينيم كه تابلوي زيباي ما آماده است.

تابلو
جعبه جواهرات بسازيم
با يك كاغذ رنگي يا مقواي نازك طبق تصوير و با اين الگوي ساده به راحتي جعبه جواهرات ميتوانيم بسازيم. در اينجا ما 2 طرح جعبه جواهرات را براي شما عزيزان آورده ايم.

جعبه جواهرات

جعبه جواهرات1

جعبه جواهرات3
گلدون زيبا بسازيم
بهترين هديه، دادن گل است حال با شيشه هاي نوشابه اضافي مي توان گلدون خاص و زيبا ساخت و گل هاي زيبا براي هديه دادن در آن گذاشت.
شيشه ها را با اسپري رنگ زده به دور آن ها چسب ميزنيم و دوباره با يك اسپري ديگر رنگ ميزنيم و در آخر چسب ها را در آورده و در نهايت گل هاي زيبا را در گلدون ميگذاريم.

گلدون

گلدون1

گلدون2
كادو پيچ زيبا انجام دهيم
همانطور كه ميبينيد طبق تصوير مي توانيم هديه خود را زيبا و خاص كادو پيچ كنيم كافي است به مراحل آن توجه كنيم.

 

كادو

 

كادو1

 

كادو2

 

كادو3

 

كادو4

 

كادو5

كادو6

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.