ستاره كوبنده

۷ بازديد


 

Your browser does not support the video tag.

ستاره كوبنده

اكنون به اين صدا گوش دهيد.اين صدا (در فيلم پايين صفحه)براي شما ياد آور چيست؟

بله به نظر مي رسد كه يك نفر در حال در زدن است گوش انسان نمي تواند همه صوت هاي جهان را بشنود تنها محدوده ي فركانس از گفتار انسان را كه بين 250 هرتز و 3000هرتز است پوشش ميدهد.

صوت هاي زير اين فركانس كه فرو صوت ناميده ميشوند شنيده نمي شوند و صوت هاي فرا صوت بيشتر بودخ و در فركانس بسيار بالا قرار دارند.

آنها با تجهيزاتي قابل ضبط هستند كه اين فركانس هاي بالا را درك كند با توسععه علم و فناوري صوت هاي فرا صوت جهان از جو به سياره هاي منظومه شمسي كه جزء صوت هاي با فركانس بسيار بالا هستند ضبط شده اند .

جلب ترين مورد ميان آن ها اين است كه ستاره اي كه توسط دانشمندان به تپ اختر نامگذاري شده در قرآن تحت عنوان ستاره الطارق آمده و بر آن قسم خورده بله اين ستاره كه (الطارق نلم دارد،صدايي درست مثل صداي در زدن توسط كسي مي باشد.

جالب ترين بخش اين است كه در زبان عربي كلمه الطارق به معني كلون درب است.

در واقع كلمه الطارق از ريشه فعل طرق سرچشمه مي گيرد.

طرق يعني به شدت كوبيدن و كوبيدن با صداي واضح بر اين اساس الطارق اساسا به معني كسي است كه به شدت مي زند درست مثل زدن با يك كلون و كلون درب...

چگونه كشف امروز از صوت ستاره،1400 سال پيش به شكل در زدن تحت نام الطارق به معناي كلون درب قابل توضيح است از آنجايي كه هيچ علم و فن آوري وجود نداشت؟

اگر قرآن را كلام انسان بدانيم (استغفرلله) بايد بپذييم كه 1400 سال پيش حضرت محمد (ص) اين صوت هاي فرا صوت را با تجهيزاتي كه فركانس هاي بالا را درك مي كنند ضبط كرده و آنها را الطارق نام گذاري كرده است.

اما هيچ انساني بر روي زمين نيست كه اين ايده را بپذيرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.