گل با كاغذ كشي

۳ بازديد

اكثر ما به كارهاي هنري و ساخت كاردستي علاقه زيادي داريم،مخصوصا اگر در انتها به يك كار زيبا برسيم. در اينجا ميخواهيم ساخت گل رز با كاغذ كشي را آموزش بدهيم. اين گل كاغذي يك كاردستي زيبا براي هديه به دوستان و خانواده است. اميدواريم از ساخت اين گل با كاغذ كشي لذت ببريد.

وسايل لازم

كاغذ كشي
چسب گرم
توپ فوم يا اسفنجي

شيوه ساخت

در ابتدا ي كاردستي اگر كاغذ كشي به صورت يك دست و صفحه اي است؛ براي سهولت در كار بهتر است آن را به نوارهايي به پهناي 6 سانتي متر برش بزنيد. سپس ابتداي نوار را روي هم يك پيچ ايجاد كنيد و آن را بين انگشت شصت و سبابه به شكل لوله اي به هم پيچيده درآوريد. بعد، ادامه نوار كاغذ كشي را مجددا يك پيچ بيندازيد و دور اين لوله بپيچيد. مقداري چسب لاي هر رديف بزنيد تا كار محكم تر شود.

گل با كاغذ كشي

توجه داشته باشيد؛ هر دفعه كه يك پيچ روي كاغذ كشي مي زنيد، يك گلبرگ اين رز زيبا را تشكيل داده ايد. بزرگي گل بستگي به سليقه شما دارد. هر چه تعداد پيچش هاي نوار كاغذ كشي بيشتر باشد گل به همين ترتيب بزرگتر خواهد شد. انتهاي طول كاغذ كشي را با چسب گرم به هم متصل كنيد.

گل رز.سايت نوجوان ها (1)

در اثر پيچش نوار كاغذ كشي پايه اي براي گل كاغذي به وجود خواهد آمد. براي زيبا تر شدن كار در انتها پايه را رو به پشت گل خم كنيد و آن را با چسب گرم به پشت گل متصل كنيد.

گل رز.سايت نوجوان ها (2)


تمامي گل ها را مي توانيد با چسب حرارتي يا سنجاق هايي كه انتهاي آن ها يك مرواريد دارد؛ روي يك گوي كائوچويي يا اسفنجي نصب كنيد. يا مي توانيد رز ها را به يك حلقه فومي متصل و به در اتاقتان آويزان كنيد. هر نوع تزيين ديگر كه مايل بوديد را مي توانيد با اين گل رز زيبا انجام دهيد و لذت ببريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.