12 ايده باغباني

۹ بازديد

12ايده باغباني
در حالي كه شما در مورد اهداف سالها فكر ميكنيد، از اضافه كردن باغباني به ليست فراموش نكنيد. باغباني مي توانديك راه عالي براي انجام قطعنامه هاي عمومي مانند خوردن سالم، فعال شدن بيشتر و كاهش استرس باشد در حالي كه شما چيزي را كه از آن لذت مي بريد، مي تواند باشد. براي به دست آوردن باغ خود به سطح بعدي، لطفا برخي از اهداف
خاص باغ را به ليست خود اضافه كنيد.

1. يك درخت ميوه بكاريد. تصميم مربوط به سال جديد درباره ي باغچه تان مي تواند نتيجه ي بسيار عالي براي تلاش هاينتان داشته باشد. يك درخت ميوه- كه به شما گيلاس هاي شيرين، سيب، گلابي، انجير، آلو، شليل وهلوي آبدار و يا خرمالو بدهد، شما و باغتان را براي سالي پر از هيجان آماده مي كند، اين مدت مي تواند ده ها سال نيز طول بكشد.
براي شروع، درخت ميوه اي را انتخاب كنيد كه در منطقه ي شما به خوبي رشد كرده و محصول مي دهد. اين مورد به ميزان زيادي از طريق نوع خاك و آب و هواي منطقه ي شما مشخص مي شود (تعداد ساعت هايي كه دما به زير 45درجه ي فارنهايت، و يا 2/7 درجه ي سلسيوس مي رسد، يعني بين ماه نوامبر و فوريه). درخت ميوه را از گلخانه ي محلي و يا منابع آنلاين معتبر، به جاي فروشگاه جعبه هاي بزرگ تهيه كنيد تا اين مورد را تضمين كنيد كه درختاني رادريافت مي كنيد كه براي دماي شما مناسب هستند و در خاك محلي رشد مي كنند. همه ي درختان ميوه به خوبي رشد مي كنند و در محيط هايي با حداقل شش ساعت نور كامل ميوه هاي بسيار شيريني بار مي دهند.

تابستان8
2. حياط كناري خود را بازسازي كنيد. اغلب اوقات مناطقي كه در باغچه ها ناديده گرفته مي شوند، يعني حياط كناري، را مي توان به مسير پياده روي مارپيچ زيبا، منطقه ي نشيمن خصوصي، و يا –اگر نور كافي وجودداشت- منطقه اي براي كاشت سبزيجات و گياهان دارويي استفاده كرد.در هواي سالم و پاك مي توانيد با كاشت، تميز كردن فضا و يا نصب مسيرهاي پياده روي جديد و يا باغ هاي ميوه شروع كنيد. در آب و هواي برفي، ايده هايي را براي حياط كناري تان در همين زمان و ا زمان گرم شدن زمين براي كندن آن در نظر بگيريد.

تابستان7
3. تركيب كاشت جديدي را امتحان نماييد. زمانيكه تغيير در ساير بخش هاي زندگي خود را مي پذيريد، كاشت هاي روزمره ي خود را نيز در نظر بگيريد و آن را تغيير دهيد. به جاي گل هاي سالانه ي رنگي، گل هاي چند ساله اي را بكاريد كه، هر سال گل داده و رشد مي كنند. در گلخانه كاشت گل ها را انجام دهيد، گياهان را در كنار هم بكاريد تا نور و آب يكسان دريافت كنند، و و ببينيد كه چطور يكديگر را كامل مي كنند. ممكن است با ديدن اين تركيبات شگفت زده شويد. به عنوان مثال، به جفت شدن چشمگير گياه زرماري را با برگ هاي نقره اي آن، و نيز، گل هاي صورتي طوق دار توجه كنيد. اگرچه از بخش هاي مختلف گلخانه آمده اند، هر دو گياه با آب كم و نور خورشيد كافي به خوبي رشد كرده اند،و داراي اختلافاتي در رنگ شاخه ها و برگ ها و حالت تركيبي مي باشند.

ليست استقبال از بهار

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.