4 طرح متفاوت دست ساز براي 4 جاي مختلف خانه

۱۰ بازديد

4 طرح متفاوت دست ساز براي 4 جاي مختلف خانه

همانطور كه در مقالات اخير گفته شد دست ساز ها و خلاقيت ها بسيار لذت بخش است زيرا نيجه اي زيبا را به وجود آورده و حس زيبايي دارد كه وسيله اي زيبا و كاربردي يا حتي دكوراسيوني زيبا را با دست خودمان خلق كنيم.

اين كار علاوه بر حس لذت از هزينه هاي اضافي جلوگيري كرده و در نهايت يك كار خاص را در اختيار ما ميگذارد كاري كه در هيچ بازاري وجود ندارد و تنها با دستانمان خاص خودمان ساخته شده است.

در اين متن ميخواهيم با چند عكس آموزشي دوباره ايده هايي براي خانه، حياط و ... بدهيم.

1.چطور جا ليواني در آشپزخانه بسازيم؟

ساخت جا ليواني با چوب و گيره آويز همانطور كه در تصوير ميبينيد بسيار ساده است و عكس گوياي همه ي مراحل ساخت آن است. اين جا ليواني زيبا و ساده هم زيبايي به آشپزخانه مي دهد و هم كار را بسيار آسان مي كند.

جا ليواني

2.چطور در باغ يا حياطمان جايي براي دور هم بودن بسازيم؟

معمولا بايد قسمتي از باغ يا حياطمان را به دورهمي هايمان اختصاص دهيم. حال براي اين كار طبق تصوير به صورت دايره يا هر شكلي كه دلخواهتان است را به مساحت مناسب يك قسمت از باغ را خالي كرده (منطور اينكه به خاك و سطح صافي برسانيد) و سپس با سنگ هايي كه تهيه كرده ايد با سيمان آن قسمت را پر كنيد و دورتا دور فضا را با آجر تزئيني بچينيد و در نهايت ميز و صندلي هايمان را آن قسمت مي گذاريم.

باغ

3.چطوردر تراس باكس گل درست كنيم؟

و باز هم ميتوانيد با مقداري چوب و ابزار برش و چسبيدن چوب به راحتي طبق تصويردر گوشه اي از تراس خانه تان باكس گل زيبايي را خلق كنيد و از آن لذت ببريد.

باكس گل

4.چگونه در كنار مبل ميزي براي كارهايمان داشته باشيم؟

اين يك مشكل عمده است كه بر روي مبل گاهي نميتوانيم يك يوان نوشيدني بنوشيم حال اگر به تصوير نگاه كنيد ميبينيد كه باز هم چگونه با چند تكه چوب مي توان به يك ميز كاربردي در كنار مبل رسيد.

ميز1

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.